Je loopbaan in een hogere versnelling!

Je bent toe aan een tweede stap in je carrière. Je wilt bedrijfsmatig werken, resultaten boeken en jezelf verder ontwikkelen middels een ambitieus opleidingsplan en mooie opdrachten. Op het gebied van business control binnen complexe omgevingen in verandering bijvoorbeeld. Of op het gebied van financial control met doorgroei naar business control. Dat kan binnen de lokale overheid maar ook binnen de zorgsector (Cure en Care) de bouwsector of binnen de profit organisaties. Organisaties met vaak complexe financieringsstromen. Maar ook dynamisch, zakelijk en resultaatgericht. Precies wat jij wilt!

Als Business Controller word je in deze rol op detacheringsbasis ingezet op opdrachten waar je het management ondersteunt bij het in control blijven (of verbeteren) van de business processen. Hierbij valt te denken aan de planning & control cyclus, het beheersen van de financiële huishouding door middel van rapportages, investeringsanalyses, kostprijsberekeningen, (meerjaren) begrotingen en de jaarrekening. Maar ook het opstellen of beoordelen van business cases, risicomanagement of treasury beleid of uitvoering. Je bent de sparring partner voor het management en denkt met ze mee om processen te verbeteren en organisatie doelen te behalen.

Jouw kwaliteiten

  • Afgeronde economische opleiding op hbo niveau
  • Minimaal twee jaar ervaring op het vlak van control binnen de Overheid
  • Kennis en aantoonbare ervaring met
    • Informatie management
    • Procesgericht werken
    • Interne beheersing en controle
    • Risicomanagement
  • Uitstekende kennis van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift

Waar jij op kunt rekenen

  • Marktconform salaris.
  • 26 vakantiedagen.
  • Uitstekende opleidings- en trainingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding, een ov-kaart of een lease-auto.
  • Laptop en telefoon.
  • Onkostenvergoeding.
  • Een bijdrage aan je pensioen van 7,5% van je pensioengrondslag.
  • Tussen 10 en 15 procent korting op collectieve ziektekostenverzekering.

Wat extraatjes om je echt over de streep te trekken

  • € 1.000 netto als je een nieuwe collega aandraagt.
  • Een cadeautje als je jarig bent.
  • Diverse personeelsaanbiedingen.
  • Een personeelsvereniging met activiteiten als een reisje naar Praag, de Efteling of een dagje skiën.

De unit waar je komt te werken

Financial Professionals, net als XCENT een dochteronderneming van Centric, biedt interim ondersteuning op het vlak van finance en control. Zowel aan lokale overheden (gemeenten, provincies en waterschappen) als aan de profit markt. Ze bevinden zich op het snijvlak van IT, control en business, waar wij data inzichtelijk maken en vertalen naar concrete acties. Of het nu gaat om tijdelijke collega's, het verbeteren van de bedrijfsvoering of de begeleiding van veranderprocessen, wij helpen organisaties er verder mee.

Contact

Recruiter Carolien Plevier

Wil je meer weten? Bijvoorbeeld over de arbeidsvoorwaarden, opleidingsmogelijkheden of reistijden?

Neem dan contact op met onze recruiter Carolien Plevier, via 06-11736679 of via carolien.plevier@centric.eu

Solliciteer direct

 

Uploaden CV*

niet verplicht

 

Uploaden Motivatiebrief

niet verplicht

 

Ik heb het privacy statement gelezen en ga akkoord met het verwerken van mijn gegevens.