Wil jij je verder ontwikkelen binnen de gemeente?

XCENT is een dochteronderneming van Centric en betrouwbare detacheringspartner die gemeenten, provincies en andere overheidsinstellingen ondersteunt met professionals. Voor opdrachtgevers vult XCENT tijdelijke capaciteitstekorten aan, begeleidt en ondersteunt veranderprocessen, adviseert in visie en implementeert operationele oplossingen. XCENT biedt uitkomst op het moment dat de opdrachtgever daar behoefte aan heeft.

Jouw takenpakket

Een normale dag in je gemeente. Het afval wordt opgehaald, de wegen worden onderhouden, je buurman vraagt een vergunning aan om te verbouwen of jij gaat trouwen met je grote liefde.

Al deze dagelijkse bezigheden van burgers in een gemeente hebben allemaal een stroom aan financiële transacties tot gevolg.
Nota’s worden verstuurd ten behoeve van de leges van de verbouwing of het trouwen voor de gemeente. Facturen komen binnen van hoveniers die de bloemenperken in je dorp onderhouden. Begrotingen worden opgesteld en de verantwoording hiervan wordt gegeven middels de jaarrekening en er worden ook nog subsidies verstrekt aan de sportclub waar je lid van bent.
Dit alles wordt uiteindelijk verantwoordt in het financiële hart van de organisatie, Key2Financiën, waar jij de beheerder van bent.

En wanneer er issues optreden waardoor bovenstaande werkzaamheden niet meer uitgevoerd kunnen worden ben jij degene waar ze zich toe wenden. Je hebt de ervaring en de know-how om dit op te lossen zodat de organisatie haar functie weer kan uitvoeren ten behoeve van de burgers.

Maar dit is niet het enige wat je doet. Je zorgt dat je op de hoogte blijft van de nieuwe mogelijkheden van het systeem, dat deze getest en geïmplementeerd worden, dat koppelingen met andere systemen mogelijk worden gemaakt en de gebruikers optimaal kunnen werken.

Je kunt je communicatie-skills goed aanboren want je werkt nauw samen met collega’s van diverse disciplines omdat je afhankelijk bent van systeembeheer voor updates, je workshops geeft aan medewerkers van de afdeling crediteuren over E-Facturen en je rapportages maakt in Cognos voor het management zodat zij goed kunnen sturen op deze informatie.

En alsof dat nog niet genoeg mag je je Office-kennis inzetten want je bedenkt en beschrijft processen en stelt werkinstructies op.

Jouw kwaliteiten

  • De functie vereist mbo/hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring
  • 32-40 uur per week beschikbaarheid
  • Affiniteit met ICT en bij voorkeur SQL ervaring en Key2Financiën
  • Een zelfstandige werkhouding, het vermogen om discreet om te gaan met gevoelige informatie
  • Goede communicatieve vaardigheden en aanpassingsvermogen i.v.m. wisselende werkomgevingen
  • Onze voorkeur gaat uit naar kandidaten met ervaring binnen gemeenten.

Waar jij op kunt rekenen

  • Marktconform salaris.
  • 26 vakantiedagen.
  • Uitstekende opleidings- en trainingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding, een ov-kaart of een lease-auto.
  • Laptop en telefoon.
  • Onkostenvergoeding.
  • Een bijdrage aan je pensioen van 7,5% van je pensioengrondslag.
  • Tussen 10 en 15 procent korting op collectieve ziektekostenverzekering.

Wat extraatjes om je echt over de streep te trekken

  • € 1.000 netto als je een nieuwe collega aandraagt.
  • Een cadeautje als je jarig bent.
  • Diverse personeelsaanbiedingen.
  • Een personeelsvereniging met activiteiten als een reisje naar Praag, de Efteling of een dagje skiën.

Contact

Recruiter Esther Klarenbeek

Solliciteren? Meer weten? Bijvoorbeeld over de arbeidsvoorwaarden, opleidingsmogelijkheden of reistijden?

Neem dan contact op met Esther Klarenbeek via +31 6 51 29 15 06 of stuur je sollicitatie naar esther.klarenbeek@centric.eu

    Solliciteer direct

     

    Uploaden CV*

    niet verplicht

     

    Uploaden Motivatiebrief

    niet verplicht

     

    Ik heb het privacy statement gelezen en ga akkoord met het verwerken van mijn gegevens.