Detachering klantcontactcentrum

Met haar uitgebreide taken- en dienstenpakket biedt XCENT kwalitatief hoogwaardige diensten voor het klantcontactcentrum (KCC). Door hun expertise en uitgebreide werkervaring zijn onze professionals snel thuis in uw werkprocessen. Dit is onmisbaar voor de continuïteit op uw afdeling.

Burgers krijgen voortaan één toegangspoort voor elke vraag die zij hebben. Het maakt niet uit of het verzoek via het loket, de e-mail, telefoon of een ander kanaal binnenkomt. Er bestaat simpelweg geen ‘verkeerde ingang’ meer. Het Klantcontactcentrum brengt medewerkers van verschillende afdelingen bij elkaar en handelt het verzoek van de klant direct af.

De onderdelen ‘klantcontactcentrum’ en ‘productafhandeling’ van Key2Klantcontact van Centric sluiten naadloos op elkaar aan. Uw gemeente kan dus voortaan heel flexibel bepalen waar productaanvragen worden afgehandeld. XCENT biedt procesconsultants, projectleiders en applicatiebeheerders voor uw klantcontactcentrum met kennis van en ervaring met de applicatie.

Meer informatie

Voor meer informatie neemt u contact op met onze accountmanager.

De website van XCENT maakt gebruik van cookies. Lees verder voor meer informatie. sluiten